Carlsberg rockar loss på Sweden Rock

2018-06-01

Carlsberg har inför årets alla musikfestivaler gått in som partner till en av en av de allra största, nämligen Sweden Rock.

Som en del av marknadsföringen till detta stora evenemang så har man valt att förse en stor del av deras distributionslastbilar med en snygg kampanj, som sedan tidigare är utrustade med Flexsign reklamsystem.

Kampanjen syns överallt i ”gatubilden” på lastbilar från norr till söder.

Flexsign koordinerar hela kampanjen

Flexsign sköter installation från början till slut samt koordinerar och utför hela kampanjen. Reklamen är gjord av digitalt tryck i hög kvalité och är otroligt hållbar samt slitstark. Efter kampanjperiodens utgång ersätts den enkelt av nya snygga kampanjer, nedtagning och ersättning av kampanjer tar med Flexsigns unika system mindre än 30 minuter och kan tex göras vid lastning av bilarna.

Flexsign önskar alla besökare på Sweden Rock en underbar och härlig festival!

Tillbaka